Reklama w google

Kampanie w wyszukiwarce, sieci partnerskiej i na YouTubie

Kieruj reklamę do osób, które korzystają z wyszukiwarki Google, przeglądają filmy na YouTubie czy odbierają pocztę na Gmailu. Sam zdecyduj do kogo, kiedy i jaką reklamę wyemitujesz. Pomoże Ci w tym system Google Ads, który zmierzy skuteczność każdej reklamy.

Wybrana grupa docelowa

Kierujesz kampanię do dokładnie sprezycowanej grupy, określając wiek, zainteresowania czy lokalizację.

Wiesz za co płacisz

Rozliczasz się za efekt i płacisz, kiedy klient zareaguje na Twoją reklamę. W każdej chwili możesz zwiększyć lub zmniejszyć budżet w zależności od skuteczności kampani.

Zasięg

W Polsce z wyszukiwarki Google korzysta niemal 99% internautów. Przy dobrze zoptymalizowanej kampanii masz gwarancję ruchu na stronie www.

Logo Google
Dokładne statystyki

Masz dostęp do każdej wydanej złotówki i możesz zmierzyć efektywność każdej pojedynczej reklamy.

Szybkie rezultaty

W przeciwieństwie do pozycjonowania, wyniki Twoich działań są widoczne nawet tego samego dnia!

Wszystko w jednym miejscu

Reklamy na słowa kluczowe, remarketingowe czy kampanie video są kontrolowane z jednego panelu Google Ads.

1
1
Reklama w wyszukiwarce Google

Kieruj reklamę na wybrane słowa kluczowe i płać tylko za kliknięcie. To jedna z najbardziej skutecznych metod dotarcia do klienta.

2
2
Reklama w sieci partnerskiej Google

Zacznij docierać z reklamą do osób, korzystających z różnych stron internetowych. Sam decydujesz kiedy i do jakich użytkowników chcesz dotrzeć.

3
3
Remarketing

Niewiele klientów wybiera Twój produkt, po pierwszym odwiedzeniu strony www. Kieruj reklamę, która podążą za użytkownikiem.

4
4
YouTube

Stwórz kampanię video i wybierz rodzaj oraz długość reklamy. Zacznij ją emitować na wybranych kanałach na YouTubie.

Napisz lub przedzwoń

Razem wybierzemy
najlepszy rodzaj kampani